Dugnadsmøte

Postet av Skogsvåg IL den 27. Jan 2017

Grunnarbeidet til det som skal bli det nye klubbhuset er ferdig. I den anledning ønsker vi å innkalle til et dugnadsmøte rundt betongarbeid og oppsett av gjerde.

20150924122746465912-42.png

Det skal settes opp nytt gjerde på den nye steinmuren ned mot ungdomshuset og betongarbeid på selve klubbhuset er oppgavene nå før tømrerne går i gang.

På møtet vil det bli en inspiseringsrunde nede ved byggeplassen, planlegging av arbeidet, samt inndeling i grupper. Dette arbeidet ønsker vi å få utført på dugnad for å få begrenset kostnadene på klubbhuset. Det vil bli servert kaffe og noe å bite i.

Møtet vil foregå i klubbhuset kl. 13.00 på førstkommende søndag 29.01

Det vil bli et behov for mange!

Alle er velkommen, man trenger ikke å være kvalifisert.

Vi håper å få ferdig betongarbeidet i løpet av februar måned, slik at tømrere kan gå i gang så tidlig som mulig. Vi vil seinere komme tilbake med dugnad videre, og det vil bli trang for mye hjelp fremover!

Håper å se dere!