Viktig sliteseier for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 30. Apr 2017

Varden kunstgress

Fyllingsdalen 3 vs Skogsvåg 5-7 (3-3)

29.04.2017 15:00

Kamp: ⚂ Ikkje ein god kamp, men mange mål og sjanser.

Dommer: ⚃ Bra kontroll på kampen.

Det var sommer i Fyllingsdalen i dag.

Nok ein gang går motstander opp i 1-0 etter kun eit par minutter og scorer det neste målet like etter..

Vi våkner ikkje før det er gått 25 min. Vi har mange sjanser, og Thomas setter den til slutt i nota.
Vi presser på og får uttelling ved Kjetil. 2-2.

Vi legger om, og får Ole fram på bana og Thomas legger seg bak. Dette gir uttelling med ein gang. 3-2 (Jørgen).

Rett før pause får Fyllingsdalen eit frispark som ingen forstår noko av, og den setter dei. Stillinga er 3-3 og det er pause.

Andre omgang kjører vi. Vi prøver å holde ballen i laget og ta vare på den. Vi setter også fart på kontringane våre. Resten av våre mål i andreomgang vart gjort av:

Ahmed (65. min)
Ingvar (80. min + 81. min)
Anders (90. min)

Dette var ein deilig og viktig sliteseier. Fantastisk innsats av gutta. Det er 14 dager til neste kamp, og då skal vi på tur igjen. 12. mai spelar vi borte mot Eikelandsfjorden.