Ronny Sagstad gir seg som A-lagstrener

Postet av Skogsvåg IL den 27. Nov 2018

Ronny har gitt beskjed om at han ikke blir med til neste år. En veldig kjedelig avgjørelse for A-laget, men full forståelse fra gruppen. Ronny har vært med i fotballen i en lang tid, men ønsker neste år å ha mer tid til seg selv og de rundt seg!

Etter denne fantastiske sesongen der laget tok seg fra 7.divisjon til 5.divisjon, nesten utelukkende takket være Ronny sin ankomst. En trener med god erfaring og en trener som fikk gruppen til å yte sitt aller beste. Fra å være et lag som rykket ned til 7.divisjon til et lag som holdt tett bakover, gjorde jobben fremover og som jobbet for hverandre. Det står stor respekt i det arbeidet Ronny har gjort med laget dette året! Hele Skogsvåg IL takker for dette fantastiske året og for det fantastiske arbeidet som er blitt lagt ned av Ronny.

Det jobbes nå med erstatter og skulle det være noen gode kandidater som ønsker og holde Skogsvåg oppe i 5.divisjon neste år, så er det bare å kontakte Kent Rabben på 98469915.