The three amigos!

Postet av Skogsvåg IL den 19. Jan 2019

Sesongens første signeringer er i boks! Marius Madsen, Siver Ebne og Krestoffer Helgesen vil denne sesongen ikle seg den grønne drakten for Skogsvåg IL. Dermed har trener Eivinn Bendiksen fått sine førte nye rekrutter til laget.

Her sitter The three amigos etter å ha signert på papirene. Fra venstre: Krestoffer, Siver og Marius

Siver Ebne er en 18 år gammel spiller som opprinnelig kommer fra Aurland, men som flyttet til Sotra for ikke så lenge siden. Han har så vidt vært innom Sotra før han nå velger 5.div og Skogsvåg. Han kan bekle de fleste sentrale posisjonene på en bane.

Maruis Madsen er også en 18 år gammel spiller som også kommer fra Sotra SK. Han er en av den gylne 00 årgangen som bla, vant Norway cup 2017. Han er en såkallet potet, en som kan brukes overalt på banen.

Krestoffer Helgesen kommer fra Nest Sotra 2 laget som Eivinn hadde kontroll over i høst. Han er en like god spiller i garderoben som på banen. En likenes kar! Krestoffer er en typisk back/ving. "Kre" er som de to andre bare 18 år, så med disse tre signeringene faller gjennomsnittsalderen i laget et par hakk!

Treneren om signeringene:

- I Siver får vi inn en med god fysikk og en solid venstreslegge.  I Marius får vi inn en som vet å vinne fotballkamper. En anvendelig spiller med flere kvaliteter. I Krestoffer får vi inn en mann som bidrar vell så mye i garderoben som på feltet. Men en som har mange kamper på seniornivå tross alderen. Felles for de alle tre er at de er flotte gutter som vil bidra i den allerede fantastiske garderobekulturen vi har her i Skogsvåg IL.