Tøff kveld for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 19. Mar 2015

Sund SK ble noen nummer for stor for Skogsvåg IL onsdag kveld. Fra kampstart til slutt hadde naboene som holder til i 4.divisjon kontroll på kampen. Da dommeren blåste av for fulltid stod det hele 8-2 i målprotokollen.

(Arkivbilde)

Det var et ballspillende og hurtig Sund lag som trilte mye ball og var tålmodig i oppbyggingen av angrepene. Skogsvåg ble liggende bakpå nesten hele kampen og måtte konsentrere seg om å forsvare seg på best mulig måte. Sund gikk raskt opp i en 1-0 ledelse, om man kunne si at Skogsvåg hang med på kampen så måtte det være i etterkant av 1-0 scoringen. For Skogsvåg fikk komme en del opp i rommet bak backene til Sund i denne perioden. Andre Børnes kjempet inn utligning til 1-1 og en bedre Skogsvåg periode i minuttene etter scoringen. Men Sund tar mer og mer over igjen og ledet 3-1 til pause.

Andre omgang var en mindre bra omgang. Til tross enda en scoring for Andre Børnes ble kampen mindre bra for Skogsvåg, som ikke hadde helt dagen denne kvelden.

Nå gjenstår det kun en treningskamp til mot Viggo før serien starter 11. april.

Laget:
Adrian Børnes
Kent Rabben (Sander Landro 45min)
Olav Storebø
Thomas Hukkelås
Jørgen Kristiansen (Kim Rabben 60min)
Ingvar Vik Nilsen
Anders Engelsen
Knut Ove Høyland (Kent Rabben 75min)
Kim Rabben (Achmed Kalifa 45min)
Andre Børnes (Roger Solheim 70min)
Thomas Bjørkmann (Morten Øvretveit 45min)