Møt opp på kamp i kveld!

Postet av Skogsvåg IL den 19. Apr 2015

Førstkommende tirsdag spiller Gutter 2001 (11er) sin første hjemmekamp. Kampen er mot Fana kl. 18.30 på Skogsvåg Stadion!

Vi håper så mange som mulig stiller opp og støtter laget som treng en opptur etter mange nedturer de siste årene. De som møter opp og stiller seg på tribunen får et lodd hver der man kan vinne premier i pausen.
Premier som genser, ball og annet snacks kan man vinne. I tillegg blir det gratis kaffe for alle som drikker det, medan kiosken er åpen og frister med andre drikker og godbiter!

Ta med hele familien, laget eller venner slik at vi får gitt guttene en positiv opplevelse! Det er ingen krav til tilknytning til laget, alle er velkommen og hver enkelt som møter opp settes det utrolig stor pris på!

Husk 18.30 på tirsdag på Skogsvåg Stadion!