JUNIORLAGET VANT!!

Postet av Skogsvåg IL den 22. Jul 2015

Kjøkkelvik sitt juniorlag fikk bank da de gjestet Skogsvåg Stadion på søndag...

Søndag ettermiddag var det duket for treningskamp mellom Skogsvåg og Kjøkkelviks juniorer.

Kjøkkelvik tok ledelsen, men Skogsvåg utlignet før pause. Torbjørn Isachsen headet et presist frispark fra Frode Tveit i nota. Tidlig i andre omgang tok laget fra Bergen vest nok en gang ledelsen. Målet kom på en corner etter noe slapp oppdekking av Skogsvåg. På dette tidspunktet i kampen så det ut som Kjøkkelvik skulle stikke av med seieren. Men Ivar Emils unge lovende mannskap ville det annerledes.

En sterk sluttspurt av Skogsvåg sendte Kjøkkelvik hjem med 4-2 tap i bagen. To av målene ble satt inn av Tony Mortensen, mens Rune Førde satte siste spikeren i kisten med et kanonskudd fra 16-meteren. Alt i alt var dette en solid kamp av et ungt Skogsvåg-lag. Spesielt Kristian Lerøy imponerte i midtforsvaret. Han vant de fleste duellene han var involvert i og var etter min mening banens beste.

01.04.2003 19:00