APOLLO FIKK BANK

Postet av Skogsvåg IL den 22. Jul 2015

Av Roger Førde

Skogsvåg møtte lørdag (24/5) et overraskende tamt Apollo-lag. Kalvenes` grønne helter ga seg ikke før de rødes keeper hadde plukket 6 baller ut av nota. Roger Ekren åpnet scoringsballet ved å banke ballen i nettet bak en sjanseløs Apollo-keeper. I perioden etter målet skapte hjemmelaget flere sjanser, men nettsus ble det ikke før Geir Inge Tingvoll satte ballen kontant i mål fra kort hold. Kenneth Sangolt ble neste spekkhogger på scoringslisten etter å ha headet en praktfull corner fra Carl Martin Sangolt i mål. Løpsmaskinen Carl Martin Sangolt satte selv inn mål nummer 4 på straffe, etter at Roger Ekren gikk i bakken i en duell. Måltavla viste dermed hele 4-0 til pause.

Hjemmelaget fortsatte å produsere sjanser i andre omgang. Carl Martin Sangolt og Kenneth Sangolt noterte seg for en scoring hver i løpet av de siste 45. De røde fra Askøy fikk et noe billig trøstemål på en corner.

Skogsvåg gjennomførte en solid kamp i samtlige lagdeler. Gunnar Landro spilte en meget god kamp som midtstopper, uten å pådra seg kort(!!), og var etter min mening dagens spekkhogger. Han får en gratis treningsweekwnd med Svein på Marsteinen fjordhotell. Dagens sild ble Herman Sangolt som tidlig i kampen måtte ut med skade. Han må hale garn med Otto kl 8 i morgen tidlig!! Gratulasjoner til begge!!

Onsdag 28/5 møter Skogsvåg Bjarg på Stavollen grus. Albrigt kjem, kjem du??

24.05.2003 18:00