Årsbeste for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 23. Mai 2016

A-laget spelte søndag ettermiddag kamp heime mot Tertnes 2.

Planen var å gå hardt ut og stresse dei. Me går rett i angrep og skårar allerede etter 35 sekunder. Ein fin lobb over keepern frå Øyvind: 1-0.

Det går ikkje ikkje lang tid før Tertnes utligner til 1-1.

Vi fortsetter med å gå i angerp, og har fleire fine kombinasjonar ute på kanten. Ingvar kjem med eit presis innlegg på hodet til Mini, som setter ballen i åpent mål: 2-1.

Øyvind øker deretter ledelsen til 3-1, før Tertnes reduserer til 3-2, og lagene går til pause.

Me blir enige i pausen om å kjøra på vidare.

Andre omgang er kun spilt i 3 min når Morten skyter ballen i mål via stolpen: 4-2.

Ahmed kjemper til seg ballen ute på kanten og legg inn til Mini, som setter ballen i mål: 5-2.

Dette er ein kamp vi har full kontroll på og kjører fra start til slutt. Roger i målet vårt er vel knapt borti ballen i andre omgang.

Vil trekka fram:

• Ole sitt comeback etter lang tids skade
  • Dei tre på midten som legger ned ein heilt fantastisk jobb
  • Og Roger i mål som gjorde sine saker bra