Familiedag/åpen dag på Skogsvåg Stadion

Postet av Skogsvåg IL den 20. Mar 2017

A-laget til Skogsvåg IL inviterer til Familiedag/åpen dag på Skogsvåg Stadion 8.april.
Sett av lørdagen fra kl. 11.00–15.00 for en hyggelig opplevelse!

Her blir det partytelt med grilling av god mat, i tillegg til åpen kiosk med andre forfriskninger.

Boblefotball!

Til underholdning blir hovedattraksjonen boblefotball! Har du ikke prøvd det til nå, så er dette en gylden mulighet! Latteren kommer til å sitte løst!!

Det blir boblefotballkamper av ulike slag (Internkamp A-lag, kamp mellom voksne og alderskamper fra 10-16 år ved påmelding), i tillegg til boblefotball for alle.

Har du alltid lurt på kor hardt du skyter?

Du får mulighet å måle hvor hardt du skyter på fotballradaren! Her er det bare å smelle til alt en har!!

Oppblåsbar fotballbane

Det vil også komme en oppblåsbar fotballbane, hvor en kan spille fotball på sokkeleisen! Dette er avhengig av været. Skulle det regne, som er typisk, vil hoppeslått med tak erstatte denne aktiviteten.

Konkurranser

I tillegg blir det en rekke konkurranser (60 meter, lengdehopp, triksing mm.) en kan delta på. Her blir det premiering!

Dei aller minste!

Det blir også jobba med å få til aktiviteter for dei aller minste borna. Dette publiserer vi når det er avklart.

Merkedag

For Skogsvåg-spelarar vil det også foregå merkedag. Her vil alle i alderen 6–14 år få mulighet til å ta fotballmerkene, minimerke I og II og teknikkmerke. Meir informasjon om merkene finner du her.

Delta!

Trykk delta på arrangementet på Facebook HER!

Del også arrangementet link, og vær med i trekninga om å vinne en coahcjakke

Program kommer, når vi nermer oss dagen!
Arrangemanget er for alle, en må ikke være Skogsvåg-medlem!

Vi håper å se så mange som mulig på Skogsvåg Stadion 8. april, spre det gode ord!

Skogsvåg A-lag