Fremgang klubbhus

Postet av Skogsvåg IL den 28. Nov 2017

Man skulle tenke seg nå at deler av klubbhuset var ferdig. Men man ser fortsatt ingenting når man er oppom banen. Dette er grunnen!

På forrige styremøte var alle i styret enige om å utvide klubbhuset. Over den tredje garderoben var det opprinnelig skissert inn terrasse, nå har styret vedtatt at dette også skal bli klubblokale. Dvs. at selve klubblokalet (kjøkken, toalett, gang, kontor og arkiv utelatt) blir over 100 kvadrat.

Telle er allerede ferdig med elementene til førsteetasje, men velger å vente med å sette dette opp før alt av det administrative er gjennomført på endringen av andre etasje. Første etasje vil være oppe å stå til jul, så kommer det an på kor lang tid det administrative på andre etasje tar før dette er oppe og står.

Det som allerede er gjennomført er store deler av utrydding av utstyr fra det gamle ballhuset. Til helgen vil dette være ferdig og klart til å kunne rives.