Trener søkes

Postet av Skogsvåg IL den 19. Feb 2018

Jenter 2009/2010 søker trener! Laget består av hele 15 jenter har for øyeblikket bare én trener, men trenger flere rundt laget.

Laget trener kun én gang i uken grunnet trenermangel, men ønsker å øke antall treninger til to. De ønsker også å ha to lag i serien. Dette klarer de ikke med kun én trener.

Jentesatsingen i Skogsvåg er spennende for tiden, og med lag i de fleste klasser oppover så kryr det av jentespillere. I år blir det også damelag, og dette er det mange år siden Skogsvåg har hatt.

Vi håper jenter 2009/2010 får en ekstra trener slik at tilbudet for jentene i desse årsklassene kan fortsette. Du trenger ikke ha erfaring som trener, men det er selvfølgelig en fordel å kunne litt fotball. For oss er det viktigeste at du har lyst til å bidra rundt laget. Det er også behov for hjelpetrenere og foreldrekontakter.

Har du mulighet å bidra, ta kontakt med:

Atle Kallestad 94180321 (trener)

Kent Rabben 98460915 (Fotballsyret)

Vi kan tilby følgende:

Trenerpakke, trenerkurs om ønskelig, en liten godtgjørelse etter sesongen og nye klubblokaler i løpet av året👍