Kranselag og fantastisk pengegåve

Postet av Skogsvåg IL den 17. Apr 2018

Mandag, 16. april var det kranselag for det nye klubbhuset vårt. Representert på kranselaget var styret i Skogsvåg IL, Sparebanken Vest, Nordbohus Telle og Sund kommune. I den anledning delte Sparebanken Vest ut ein flott sjekk som kjem veldig godt med til innredning av klubbhuset.

Vi vil takke både Sparebanken Vest for den flotte sjekken, men også for å vere ein så god sponsor for klubben.

Vi må også takke Nordbohus B. Telle Trearbeid for det flotte huset som kommer opp, men også for det gode og lange samarbeidet.

Til slutt må vi takke Sund Kommune for pengegåva vi fekk tidlegare i år, som vil gjere det lettare for oss å ferdiggjere klubbhuset med minst mogleg gjeld.

Leiar i SIL, Anita Garlid Johannessen saman med representantar frå Sparebanken Vest.

Tusen takk til Rema 1000 Skogsvåg for deilig kake!

Vi fekk ein flott sjekk av Sparebanken Vest som kjem veldig godt med til innredning av det nye klubbhuset.