Ingen mål for eller i mot, men 3-0 seier for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 11. Apr 2015

I dag skulle Skogsvåg gjeste Åsane og serieåpne mot Bi Bergen. Skogsvåg møtte opp, men det gjorde dessverre ikke Bi Bergen.

Kampdagen startet som en vanlig kampdag, kanskje litt mer spenning siden det var serieåpning og man ikke visste helt nivået Bi Bergen skulle ligge på. Hele 16 spillere og en del supportere tok den relativt lange turen til Åsane. Vestlandshallen var i full sving da det var barnecup, så trafikken rundt hallen banene var stor. Avdelingskollegaene NHH3 og Mathopen skulle spille samtidig på banen ved siden av. Skogsvåg var litt sen ved garderobekapring så det ble skifte og en kjapp teamtalk i dommergarderoben som ikke akkurat var romslig.

Dommeren møtte opp og oppvarmingen for Skogsvågs del gikk som normalt. Bi Bergen ble kontaktet, men de hadde rotet med datoer og kunne ikke stille. Kampen ble da satt til 3-0 og Skogsvåg seier.

Skuffa Skogsvågspillere tok en 2x25 min internkamp for å føle at turen fikk litt betydning.
Vi har ikke opplevd at motstanderlaget ikke møter opp uten beskjed, dette er veldig kjedelig for spillere, dommer og publikum.

Forhåpentligvis møter Sandviken 2 opp neste søndag kl. 20.00 på Stemmemyren til det som kan kalles serieåpning for Skogsvåg IL.