ANDRE SEIER PÅ RAD FOR A-LAGET

Postet av Skogsvåg IL den 23. Jul 2015

A-laget tok sin andre seier på rad da Strandebarm ble slått 2-1.

Hjemmelaget tok tidlig ledelsen ved goalgetter Tonny Mortensen. Dessverre utlignet Strandebarm etter noe som karakteriseres som årets selvmål av headcoach Gunnar Landro. Skogsvåg slet med motvinden og ble trykt bakpå store deler av 1. omgang, uten at motstanderen maktet å skape de store farlighetene. De første 45 minuttene ebbet dermed ut med 1-1 på scoreboard`en. I andre omgang fikk spekkhoggerne vinden med seg, noe som bidro til å endre kampbildet. Hjemmelaget overtok initiativet og dominerte siste halvdel av kampen. Avgjørelsen falt et kvarter før slutt. Debutant og høyreback for anledningen, Christian Algrøy, spilte Tonny Mortensen opp langs høyresiden. Han slo et presist innlegg på bakre som ble satt sikkert i mål av den gamle ringreven Odd Arne "Sledge" Hufthammer.

Tom Christer Sangolt spilte en meget solid kamp i midtforsvaret og var dermed dagens spekkhogger. Neste kamp går borte mot Norheimsund 2 fredag 25. mai kl 1900. A-laget reiser med buss fra Statoil kl 1615. Dersom noen er interesserte i å være med kan de ta kontakt med Gunnar på 95241445 eller gunnarlandro@hotmail.com.

20.05.2007 19:00