Kanonuke for G01/02

Postet av Skogsvåg IL den 28. Aug 2015

Høstsesongen er for alvor i gang igjen og G01/02 hadde to kamper denne veka. G01 11`er på tirsdag og G02 7`er på torsdag.

På tirsdag reiste laget til Nesttun for kamp mot Fana. I vårsesongen blei denne kampen ein høydare med masse folk på tribunen, god stemning og ein knepen 4-3 seier.
Tirsdagens kamp blei mykje lik!
Sjølv om laget leda 3-2 til pause var det ein felles enighet om at vi kunne mykje betre. Fana var det beste laget og var best i både spill og dueller!
Andre omgang blei bedre spillemessig, men Fana kom først tilbake til 3-3 og seinare 4-4 etter at Skogsvåg hadde tatt leiinga.
Ca. 15 minutter før slutt kom det som skulle bli avgjørelsen. Sjøv om dei siste minutta blei intens spennende, så klarte guttane å holde på leiinga helt inn! 5-4 seier!

På torsdag kom Sædalen på besøk til Skogsvåg.
Eit lag Skogsvåg ikkje hadde møtt før. Så det var knytta stor spenning til kva motstand laget fekk.
Det blei aldri spenning i kampen, for fra avspark til slutt var Skogsvåg det klart beste laget. Til pause stod det 5-0 og da dommar blåste av var det heile 11-2. Skogsvåg hadde titalls mange store sjanser, så resultatet kunne og burde vore mykje større. Gledelig var det at to spillere scora sine første mål for laget siden de kom til laget i 2014!