Velkomen på Spekkhoggarcup 2015

Postet av Skogsvåg IL den 11. Sep 2015

Skogsvåg Idrettslag vil gjerne invitere deg og ditt lag til Spekkhoggarcup 2015. 24.– 25. oktober.

Spekkhoggarcup har blitt arrangert på Skogsvåg Stadion sidan 1991, og er ei fin avrunding på sesongen. Vi har varmestove og stor, profesjonell premieutdeling i Sundhallen som ligger like ved stadion.

Dei seinare åra har turneringa stadig auka i popularitet. Vi vonar mange også denne gongen vil melde på sine lag til turneringa.

DATOAR FOR ÅRETS TURNERING

Laurdag/sundag 24.–25. oktober 2015

Laget ditt spelar alle sine kampar same dag. Vi gjer vårt beste for å laga ei effektiv turnering utan lang ventetid mellom kampane.

KLASSAR

Reine klassar: gutar og jenter 7–12 år (Fødde mellom 2008 - 2003).
Mix-klasse: 6 år (fødde 2009) for nyoppretta lag.

OBS! Merk at vi opererar med årsklasse og ikkje alder. Jenter 06 er ikkje jenter 6 år, men født i 2006.

PÅMELDING

Påmeldingsfrist er fredag 16. oktober 2015. Vennligst meld på ditt lag gjennom Profixio: Meld deg på!

VENTELISTE

Ikkje fortvil om du havner på venteliste. Vi slepper fleire og fleire lag på etterkvart når det nærmar seg cup. Dette er for å ha kontroll på at ikkje cupen blir "overbooka".

Enkelte klassar blir fort fulle, mens andre klassar må slast saman. Dette fører til at vi kan utvide klassane. Vi satser på å få alle med slik som vi klarte i 2014!

PÅMELDINGSAVGIFT

650,-
Di påmelding er gyldig først når påmeldingsavgifta er betalt.

FAIR PLAY

Vi har fokus på Fair Play ved å ha sportsleg helsing før og etter kamp. Ta også godt vare på dommarane våre. Det vil vera kampvertar tilstades på stadion.

SPELARAR

Ein spelar er spilleberettiga for sin klubb etter NFFs reglement.
Ein spelar kan kun delta på eitt lag i same klasse.

DOMMARAR

Vil du dømme på Spekkhoggarcup? Ta kontakt med dommaransvarlig, Tom Christer Sangolt (95876917). Alle med klubbdommarkurs kan dømme på cupen. Ein får 50,- pr. kamp, så her er det litt penger å hente for ein ung dommar!

Spørsmål kan stillast til cupskogsvaag@gmail.com