Ønsker du å spille for a-laget?

Postet av Skogsvåg IL den 4. Jan 2016

Thomas Bjørkmann er ny hovedtrener for Skogsvåg, og forsterkninger på spillerfronten er allerede på veg inn. Jakten fortsetter!

A-laget starter opp med trening fra mandag 4. januar kl. 20.00. Da blir det treninger mandager og onsdager kl. 20.00 på Skogsvåg-banen, i tillegg til et par søndagsøkter inne i Sundhallen i vinter.
Er du en habil fotballspiller og kunne tenke deg å prøve deg i Skogsvåg, er det bare å ta turen!

Laget har slitt litt de siste sesongene med å prestere opp til det fulle potensialet. Det har vært middelhavsfaring i 6. div, men det rustes opp i rekkene, så håpet og målet for denne sesongen er å kunne kjempe i toppen.

Bredden i troppen har med årene krympet litt, så rekruttering av spillere er et sentralt punkt denne vinteren.

Vi tilbyr følgende:

Godt samhold
God integrering
Sulten spillergruppe
2–3 treninger i uken
Gode fasiliteter, med planer om utbedring i nærmeste fremtid.
Skogsvåg-genser
Fysisk aktivitet!

Kontakt Thomas Bjørkmann 41401175 eller Kent Rabben 98469915 ved spørsmål!