Skogsvåg IL inviterer til dugnad!

Postet av Skogsvåg IL den 25. Mar 2016

Skogsvåg Stadion trenger en ansiktsløftning foran utesesongen for både fotball og friidrett! Derfor inviterer styret til dugnad lørdag 9.april kl. 12.00. Det blir servering av pizza og drikke til de som møter opp og deltar.

Våren er her, varmen er på vei og banen blir mer og mer brukt.
Vi har i mange år fått skryt av banen vår! Nå er den litt forfallende. Det ønsker vi å gjøre noe med.

Vi har i desse dager gått i innkjøp av en kostebil, som vil bli brukt til å fjerne all gummi, boss og annet som ligger på løpebanen, og ellers på anlegget. Bilen kan brukes til alt fra klipping av gress og snømåking til slodding, kosting, vasking og oppsug på asfalt og løpebane. Denne kommer godt med i arbeidet med å holde Stadion ren og pen. Nytt klubbhus vil i løpet av våren/tidlig sommer være påbegynt. Dette gleder vi oss stort till og vil løfte klubben fremover!

Men det er flere ting som må gjøres. Vi er en liten gruppe som i desse dager holder på med å fjerne og henge opp nye skilt, i tillegg til at de fikser flaggstenger og nett bak mål.

Styret i Skogsvåg IL har kommet til enighet om at det trengs en dugnadsdag på banen for å kunne vise den stolt frem til alle som kommer på besøk, i tillegg til å gjøre den flott til vi som bruker banen.

Ting som må gjøres:

Trær bak tribune skal ned
Gjerder skal fikses
Ugress skal fjernes
Trær/busker på nordsiden (skråning mot Sundhallen) skal fjernes
Innbytterskur males
Tribune males
Ferdigmale ballbingen
Bossplukk
Fikse fotballmål
Rydding av klubbhus
I tillegg til flere små oppgaver.

På dugnaden stiller Skogsvåg med alt av nødvendig utstyr, pizza og drikke til alle som deltar.

Alle er velkommen på dugnad, store og små! Men for å forsikre oss om at det kommer folk, så setter vi at hvert eneste fotballag må stille med en voksen person til dugnad. Skulle dere skaffe flere så er de hjertelig velkommen! Friidretten må stille med to personer, flere fra styret kommer og anleggsgruppen kommer. Alle barn er velkommen, det er masse arbeid de også kan utføre.

Dugnaden finner sted på Skogsvåg Stadion, og vi møtes utenfor ballhuset nede ved fotballbanen kl. 12.00 lørdag 9. april! Pizza og drikke blir servert ca kl. 15.30. Når vi avslutter er usikkert, men behovet for arbeidskraft avtar nok etter forfriskningene.

Vi håper alle er med på å få Skogsvåg Stadion til å skinne! Noe av arbeidet er væravhengig, men det er ikke noe annet vi kan gjøre enn å håpe på flott vær!

Med Vennlig Hilsen

Skogsvåg IL