Sesongstart på Skogsvåg Stadion

Postet av Skogsvåg IL den 13. Apr 2016

Gutter 2002 sparket sesongen i gang på Skogsvåg Stadion tirsdag kveld, med en neglebiter av en kamp!

Endelig er sesongen i gang igjen og det begynte ikke så aller verst for guttelaget heller.

I strålende vårsol startet Gneist 2 best. De spilte mye ball og hadde presset. Skogsvåg løp mye i mellom og var ikke helt opp i situasjonene. Etter ca. 20 min lå Skogsvåg under 4-1 og de fleste på stadion tenkte dette ville bli plankekjøring for Gneist.

Det skjedde dog ikke! Plutselig snur kampbildet. Skogsvåg er tettere i Gneist spillerne og får de til å gjøre feil. Skogsvåg tar mer over ballen og før pause setter Skogsvåg inn to kjappe scoringer. Lagene går til pause med 4-3 i favør Gneist.

Andre omgang starter slik første sluttet. Og utligningen kom kjapt i andre omgang. Utover dette er kampen ganske jevn før Gneist tok over og presset på for vinnermålet. Skogsvåg lå bakpå og satset på kontringer. Begge lag har sine muligheter for å avgjøre det, men heroisk forsvarsjobb hos Skogsvåg gjør at det endte 4-4 i en gøy og spennende kamp med god stemning på tribunen.

Målscorere for dagen var:

Hallvard, Martin og Petter x 2

Etter kampen samlet spillerne og foreldre seg i klubbhuset hvor det var feiring av at sesongen endelig er i gang!