Bortetap for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 11. Mai 2016

Det blei eit 3-0 tap på Espeland idrettsplass tirsdag kveld.

SIL hadde som kampplan å ligge lavt og satse på kontringer. Vi følger den planen greit, og får to store sjanser på kontring. Fri frisker opp med god gammal Drillo-fotball.

Første målet er eit kast som går langt og heilt gjennom feltet. Det var eit merkelig mål, men stillingen stod altså 1-0 til heimalaget. 2-0-målet kom etter lang tids spill uten nokon sjanser nokre veier.

Vi legger då om til 4-3-3, og hindrar at dei får slå for mange Drillo-pasninger. Vi går til pause med 2-0. Fri-spillerne fekk sikkert Drillo-is i pausen.

Andre omgang blir meir eller mindre ein stillingskrig, med ingen store sjangser nokon veiar. Fri klarar å sette enda eit mål slik at stillinga endar 3-0.

Vi må vel vera ærlig innrømme at me er langt unna toppformen. Den kjem etterkvart..

Dagens lyspunkt: Sander som stoppar, dagens gut. Klasse.

No blir det nok ei helg med spelefri, og så er me tilbake med kamp 22. mai heime mot Tertnes 2.