A-laget tilkjent 3 poeng!

Postet av Skogsvåg IL den 20. Mai 2016

24. april spilte a-laget hjemmekamp mot Sartor FK, der kampen endte i en knepen 1-0-seier til Sartor. Skogsvåg la inn protest rett etter kampen, og i dag gikk denne protesten gjennom.

Dette betyr at kampen endres til 3-0 favør Skogsvåg IL.

Skogsvåg IL la inn protest rett etter kampen, fordi Sartor hadde brukt en ulovlig spiller på banen.
Spilleren stod fortsatt i sin gamle klubb da kampen ble spilt. Fem dager etter ble spilleren offisielt klar for Sartor. I tillegg hadde de en ubenyttet spiller på dommerkortet som også stod i en annen klubb.

Sartor har 24 timer på å legge inn protest på avgjørelsen.

Til tross for en dårlig start på sesongen henger a-laget med enda. Med seirer i hengekampene, vil laget ligge i toppen.

Ingen har lyst å ta poeng på denne måten, men Skogsvåg følte seg ganske snytt for seieren og poengene i kampen, og da var det ingen grunn til å ikke legge inn en protest.

På søndag kl. 16.00 tar Skogsvåg i mot Tertnes 2 på Skogsvåg Stadion!

Vel møtt!!