Jobbeseier til A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 5. Jun 2016

Ein heit dag på Skogsvåg Stadion da A-laget tok i mot Djerv 2. Ein meget spennende kamp med mykje jobbing i varmen, som Skogsvåg taklet best.

Formasjon 4-3-3

Dagens kampplan var å ta vare på ballen og la den gjera jobben.

Første omgang svinger fram og tilbake. Skogsvåg produserer det som var av sjanser i omgangen. Etter ca 36 min dribler Ingvar ute på høyre kanten, og Thomas kommer på eit løp. Det ser Ingvar som setter ballen perfekt fram til Thomas, som banker ballen i nett-taket: 1-0.
Resten av omgangen renner ut til pause.

Pausepraten gjekk ut på å forsette på samme måte.

Andre omgang er det Djerv som kjører, men ingen farlige sjanser. Adrian tar det som kjem. Forsvaret har full kontroll gjennom heile kampen.

Med litt mer is i hodet kunne me nok ha kontra inn 1–2 mål til, men me vinner 1-0.

Ting begynner å sjå meget bra ut, og med seier i dei to siste kampane før sommaren så vil me henge godt med oppe i toppen. Neste helg reiser vi til Minde.

Positivt:

• Jobben gjengen gjer for kvarandre
  • Sander som vokser og vokser som spiller
  • Vi holder nullen