Lang tur utan poeng for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 13. Mai 2017

Eikelandsosen

Eikelandsfjorden vs. Skogsvåg 3-2 (1-2), 12. mai

Kamp: ⚁
Dommer: ⚀ Ingen kontroll. Dommaren la lista høgt og sank den veldig etterkvart. Heldigvis ingen avgjørende situasjoner.

Vi starter med å føle litt på heimelaget, men tar raskt over og styrer egentlig omgangen.
Jørgen setter eit frispark frå ca. 25 m rett i mål etter 13 spelte minutt. Fjorden utligner etter 33 min.

I det 35 min får me eit frispark. Det blir litt klabb og babb inne i feltet før ballen lander på tåa til Øyvind og trillar i mål.

Laga går til pause på 1-2.

Andre omgang begynner som første. Vi har kontroll og styrer. Etter 10 min endrar kampbildet seg totalt, og Fjorden tar over og kjører kampen til endes. Vi klarer ikkje å ta tak i kampen att.

Heilt fortjent siger til heimelaget.

Eg vil trekke fram Magnus K. som endelig var klar for debut. Han gjorde ein solid kamp. (Blei henta av ein russebuss på slutten)...

Stor takk til Emanuel som kjørte oss og prøvde å holde stemninga oppe på veg heim.

Neste kamp heime, lørdag om ei veke mot Sartor.