Nye unge signeringer!

Postet av Skogsvåg IL den 7. Feb 2019

Papirene er nå i orden på to nye unge og lovende signeringer. Remi Normann og Lars Fjell kommer begge fra Sotra Sportsklubb.

To overlykkelige staute karer som har signert for Skogsvåg IL. Remi Normann til venstre og Lars Fjell til høgre.To overlykkelige og staute karer som nå har signert for Skogsvåg IL. Remi Normann til venstre og Lars Fjell til høgre.

Remi har tidligere spilt B-lags fotball for Nest Sotra og Loddefjord. Forrige sesong spilte han juniorfotball for Sotra. Remi er bare guttungen på sine 18 år.

Lars Fjell spilte også juniorfotball for Sotra forrige sesong. Han har tidligere vært innom og trent med Skogsvåg, i tillegg til en omgang i treningskamp mot Sund/Skogsvåg/Telavåg jr. laget. Lars er kun 12 dager fra å bli 20 år.

Begge guttene passer som hånd i hanske inn i garderoben. Det er gutter som er positive og har et glimt i øye! De er også gode bekjentskap for Eivinn Bendiksen.

Trener Eivinn sier følgende om signeringene:

- Lars er en stopper som er god med ball i beina. Remi er en anvendelig spiller med en god fot. Disse vil passe godt inn i stallen som begynner å ta form. Vi har en god blanding av ungt og sulten blod og rutinerte arbeidsmenn!

Det er bare å holde seg fast i stolen, for det er flere ansikt på vei inn om få strakser 👍