Knepent tap i sommervarmen

Postet av Skogsvåg IL den 20. Mai 2019

På en flott og solfull søndags formiddag, var det duket for kamp mellom Skogsvåg og Askøy SK i J14 2 div. avd. 02.

Det var mange som hadde tatt turen til stadion, og den deilige sommervarmen skapte en fin ramme rundt kampen. Askøy SK var det laget som taklet været i første omgang best, og til pause ledet de 2-0. Skogsvåg-jentene hang ikke helt med denne omgangen.

Ny energi og væske i kroppen

Med ny energi og litt væske i kroppen, tok Skogsvåg-jentene iniativet i andre omgang, og sjanse på sjanse ble skapt. Mathilde Asphaug reduserte til 1-2 midt i omgangen, men på tross av minst ti gode muligheter, ble det bare med denne ene reduseringen.

Neste kamp

Tidligere i sesongen har jentene vunnet 3-2 over Radøy FK og spilt uavgjort 2-2 mot Kvernbit. Neste kamp er hjemme mot bunnlaget Nore Neset 2, på Kristi himmelfartsdag kl. 18.30.