Min idrett

Postet av Skogsvåg IL den 20. Mar 2020

Min idrett er din personlige side inn mot idrettens medlemsregister og idrettssystemer.

Alle som er registrert som medlem av et idrettslag, med tillitsverv eller andre funksjoner i idretten blir registrert i idrettens databaser. Det er derfor viktig for deg som enkeltmedlem og for dine lag og forbund, at opplysningene som er registrert er korrekte.

Min idrett er din personlige portal til disse systemene. Her kan du som medlem, utøver, forelder, tillitsvalgt eller administrativt ansatt få oversikt over og endre egne eller barns opplysninger, melde deg på konkurranser og kurs, samt betale lisens, påmeldinger, og betalingskrav fra ditt idrettslag.

I Min idrett kan du:

Endre din personlige informasjon (eks. adresseendringer hvis du flytter, e-post osv.)
Se hvilke medlemskap, verv og kompetanse som er registrert på deg.

Slik lager du en ny bruker. NB! Det første de sier i filmen er feil. Hvis du ikke har laget en bruker i Min idrett tidligere, så må du lage en ny bruker

Registrere din familie og gjøre de samme operasjonene for hele familien samlet.

Hva er inkludert?

Tilgang til Min idrett og alle funksjoner basert på dine og/eller dine barns medlemsskap.

Hva koster dette?

Min idrett er gratis for alle.