Oppstart for 2014-kullet

Postet av John Ivar Halvorsen den 29. Aug 2020

Har du begynt på skolen i høst og har lyst til å begynne å spille fotball i en ordentlig fotballklubb?

Da er Skogsvåg IL klubben for deg hvis du bor sør i Øygarden kommune. Det er ingen kontingent i oppstartsåret.

Torsdag 3. september klokken 1700 starter vi opp med første trening for både gutter og jenter født i 2014. Det skjer på Skogsvåg stadion som ligger rett nedenfor Skogsvåg skole. Kommer du med bil er det mulig å parkere ved stadion. Oppmøte ved ballbingen.Samtidig som treningen gjennomføres holder klubben et innledende foreldremøte hvor det blir gitt nødvendig informasjon om hva det innebærer å spille fotball i klubben. Skogsvåg IL er dugnadsdrevet og alle barnelag blir trent av foreldre. Klubben tilbyr trenerkurs og har en egen Trenerveileder som bistår trenerne.

Ønsker du å delta på fotball oppstarten så må dere registrere dere på lenken under. Dette av hensyn til eventuell smittesporing.

Neste trening er tirsdag 8 september kl 1700-1800.