Surt tap for A-laget

Postet av Skogsvåg IL den 21. Apr 2015

Det ble et sjansesløseri for Skogsvåg og et effektivt Sandviken lag som gjorde at Sandviken noe heldig tok alle 3 poengene.

Med en full 18-mannstropp var det et tent Skogsvåg lag som var meget klar for kamp.
Siden skribent kom til andre omgang grunnet årsmøte i Skogsvåg IL, er det lite å skrive om første omgang, men etter ryktene så hadde Skogsvåg mange sjanser og var litt uheldig/udyktig bakover.
Omgangen endte 2-1 til Sandviken.

I andre omgang øker Sandviken til 3-1, men da våknet Skogsvåg. Innbytter Thomas Bjørkmann puttet to mål slik at midt i omgangen var det likt og 3-3. Dessverre scorer Sandviken igjen, og går igjen opp i ledelsen. Etter denne scoringen jager Skogsvåg utligningen igjen. Den burde ha kommet, men flere 100%-sjanser brennes og kampen ender 4-3 til hjemmelaget.

Det ryktes også at trener, Gunnar Landro var på alle fire og rev i kunstgresset da en alene-med-keeper-situasjon på overtid brennes.

På fredag må laget atter en gang ut på tur. Da er det Nore Neset som skal besøkes!

Laget:
Adrian Børnes