For en dag! For en kamp! For en solskinnshistorie!

Postet av Skogsvåg IL den 21. Apr 2015

Det ble mobilisert til guttekampen mellom Skogsvåg og Fana tirsdag kveld kl. 18.30. Det kunne ikke blitt bedre enn slik det ble!!

(Bildet ble tatt rett etter kampstart, mange flere kom utover 1. omg)

På Facebook, hjemmesiden og ellers ble det fokusert på kampen. Planen var å gi G2001 laget den støtten de fortjente etter to år med mye motgang på banen. Laget stod med kun to seirer i seriespill de to siste sesongene. Trener Kent Rabben følte da det måtte noe ekstra til for å snu dette. Intens jobbing med å få folk til å stille på kampen hjalp på alle måter!

Kjente og ukjente møtte opp, og det ble talt over 100 tilskuere på kampen. For en vanlig seriekamp i G01-serien er dette meget bra! Stemningen var heller ikke noe å utsette på. Og når kampen ble slik som den ble så kan man ikke kalle det annet ennen solskinnshistorie!

Kampen starter med et bra Skogsvåg press. Hjemmelaget kom til flere gode sjanser, men på kontra tar Fana ledelsen. Ikke lenge etter kommer Skogsvåg tilbake. Men så skjer det igjen, Skogsvåg presser, men Fana scorer. Igjen kommer Skogsvåg tilbake. Men igjen går Fana opp i ledelsen igjen. Man følte på dette tidspunktet at det det ikke ville seg. Til pause går Fana med ledelsen 3-2.

I pausen ble det flere heldige vinnere i loddtrekningen :)

Andre omgang ble en drøm! Skogsvåg kommer tilbake til 3-3 og fortsetter å kjøre på. Skaper mange sjanser, og tilslutt betaler det seg. Stemningen går i taket da 4-3-scoringen går inn! Man kunne nok høre jubelbrølet til trener Kent et godt stykke inn i landet. Etter scoringen får vi et av de mest spennende kvarteret man har opplevd på Skogsvåg Stadion. Fana kjører mange mann i angrep for poeng, men lagde også mye rom for Skogsvåg på kontra! Sjanse på sjanse til å avgjøre kampen, men den enda tilslutt 4-3 til Skogsvåg.

(Bølgen og jubel med tilskuerne måtte til)

Først mobiliseres det, så går laget hen å vinner kampen foran mange tilskuere... Historier kan ikke skrives bedre!

Trener Kent ønsker å takke alle som møtte opp og gjorde dette en emosjonell kveld! Kom et par tårer i garderoben etter kampen :)

(Til slutt et kveldsbilde av Skogsvåg-banen da roen hadde lagt seg)