Gutter 01 med seier!!

Postet av Skogsvåg IL den 28. Mai 2015

Torsdag kveld tok Skogsvåg G01 i mot Kjøkkelvik/Olsvik til kamp på Skogsvåg Stadion. Det ble en spennende kamp helt inn til siste fløyteblås!

Skogsvåg laget gikk hardt til verks i dag. God innstilling og innsats fra første spark. Det betalte seg godt. Til pause går laget med en finfin 3-0 ledelse. Kjøkkelvik/Olsvik kom inn i kampen etter 3-0 scoringen etter ca. halvtimen. De presset høgt, men Skogsvåg holdt tett bakover i første omgang.

Andre omgang starter bra med enda en Skogsvåg scoring, men etterfulgt av en Kjøkkelvik/Olsvik scoring. Igjen scorer Skogsvåg og man tror kampen er så godt som avgjort, men Kjøkkelvik setter et meget høyt press og når de store sjansene til Skogsvåg på kontra ikke settes, så får Kjøkkelvik muligheten å komme inn igjen i kampen.

Kjøkkelvik reduserer tre ganger, men det holder heldigvis ikke. 5-4 til Skogsvåg!!!!

Det bør nevnes at laget består av flest G02 spillere og noen 03 spillere som spiller mot de som er hele 2 år eldre! Det er ikke mindre enn imponerende!