Knepent tap for G01 og storsiger for G02

Postet av Skogsvåg IL den 14. Jun 2015

Denne helga avslutta både G01 og G02 vårsesongen heime på Skogsvåg Stadion mot henholdsvis Austevoll/Selbjørn/Hundvåkøy 2 og Nordhordaland.

Gutter 01 spelte ein jevn kamp mot Austevoll/Selbjørn/Hundvåkøy 2. Til pause var stillinga 2-2. Kampen enda 3-4 til gjestane. Kampen levde heilt til sluttsignalet og man kunne etter kampen konstatere at Skogsvåg fortjente bedre etter sjansebonansa og godt spel.

G02 spelte på lørdag mot Nordhordaland og stoppa ikkje før det stod heile 10-0 i målprotokollen. Nordhordaland fekk spele med 2 ekstra spillere utpå bana for å gjere det jevnt, men Skogsvåg køyrde på og gav seg ikkje.

G01 enda vårsesongen med 6 poeng, medan g02 enda med 9 poeng.
Det bør nemnast at Petter, spissen på G01 laget scora 22 av 24 mål for laget på kun 9 kamper.
Ein rask og kald avsluttar