SIL slo Straume. Match vinnere!

Postet av Skogsvåg IL den 21. Jul 2015

Sil møtte et godt organisert lag defensivt. Det var vanskelig å bryte igjennom. Sil hadde spillet og sjansene i første omgang. Et skudd av Frank som det ble retur av satte
Håkon lett i mål.

I andre omgang styret Sil fra første stund. Et skudd fra Frank gav SIL 2-0. Etter dette kunne SIL ha scoret mange ganger, men det ble ikke mål før SIL`s beste etter min mening Karl Martin Sangolt lagde et vakkert mål med et skudd fra ca 20m rett i vinkelen. Utenom dette hadde Kalle to målgivende, og masse fine driv fremover på banen. På 3-0 rotet SIL en del og to kjappe mål av Straume fikk dem inn i kampen igjen. De flyttet laget opp og presset høyt, dette gav også muligheter for SIL og 2 minutter før slutt fikk en gammel SIL stjerne som hadde sitt comeback for dagen en fin passning fra Kalle og Jonny Høvik kunne sette ballen kontrollert i mål.

22.09.2001 19:00