United mot Jaguar

Postet av Skogsvåg IL den 20. mai 2015




Skogsvåg United-gutane 2008 gjorde ein kjempebra innsats tirsdag, 29. mai mot Skjergard Jaguar.










Etter ein litt tøff første omgang kom vi sterkt tilbake i andre omgang, men det heldt ikkje heilt.

Stillinga vart 4-6

Bra jobba guta!!





Logg inn for å skrive en kommentar.