Bernt Kåre Sangolt heidra for innsats i Skogsvåg IL

Postet av Skogsvåg IL den 1. Nov 2023

Bernt Kåre Sangolt har blitt heidra med Norges friidrettsforbund sin utmerkelse for administrativ innsats.

Diplomet blir gitt etter forslag frå Hordaland idrettskrets, og deretter ved einstemmig vedtak i Norges friidrettsforbund sitt styre. Det blir gitt til personar som har utført særdeles godt  arbeide for friidretten i Hordaland.

Peer Jarnung er styreleiar i Hordaland friidrettskrets. Han delte ut prisen til Bernt Kåre på friidrettsgallaen 2023 på laurdag 28. oktober. Jarnung fortel at Bernt Kåre er ein verdig prisvinnar som har gjort ein stor innsats gjennom mange år, heilt tilbake til stiftinga av idrettslaget og bygging av Skogsvåg stadion på 1980-talet.

Formann i Skogsvåg IL, Kenneth Rokkan, fortel at Bernt Kåre fortsatt er svært aktiv, for tida er prisvinnaren oppteken med å laga til ny og moderne lengdegrop saman med fleire andre aktive eldsjeler på Skogsvåg stadion. På vegne av laget og medlemmane er Rokkan svært takknemleg for arbeidet som "BK" legg ned.

Bernt Kåre sjølv fortel at han gledar seg stort over å legge til rette for aktivitet på anlegget. Det er svært viktig at born og unge i Skogsvåg har eit tilbod, han avsluttar med: -Lediggang er roten til alt vondt!

Tekst: Kenneth Sangolt. Foto: Trine AG